Jag är supernöjd med Retentio! Jag har anlitat de i flera år för min redovisning och mina bokslut, och kan inte tänka mig byta till någon annan. De har stenkoll på min bokföring, och påminner alltid om det är något jag missat att skicka in eller betala till Skatteverket. De tar sig alltid tid att förklara det jag inte förstår, och är väldigt trevliga att ha att göra med.
Jag kan verkligen varmt rekommendera Retentio!