Vi tyckte det var så jobbigt när vår förra redovisningskonsult sa att hon skulle trappa ner och sluta jobba, hon hade ju sån koll på bolaget och hade skött all redovisning sedan start. Vi hörde oss för och fick då tips om Retentio. När vi träffade Teres och Karin fick vi direkt förtroende. De hade koll, var digitala, personliga och ödmjuka. Retentio har stöttat oss i vår digitalisering och gjort administrationen lättare. De finns till hands och stöttar oss på alla sätt vi önskar. Dessutom är de trevliga, noggranna och kul att jobba med.